ایران ضایعات

شیشه سکوریت دست دوم

شیـــشه ســکــوریــت دســت دوم

مقدمه

شیشه سکوریت دست دوم که آن را شیشه سکوریت ضایعاتی می نامند، محصولی با کیفیت های مختلف می باشد. صرف اتلاق کلمه ضایعاتی، نمی توان آن را محصولی دور ریز و غیر قابل استفاده دانست. زیرا برخی از آنها به دلایلی همچون عدم سازگاری با ابعاد سازه های مختلف، قدیمی شدن لوازم و ... بدون هیچ گونه شکستگی، کنار گذاشته می شوند. با به کار گیری چنین محصولاتی، می توان از صرف هزینه های بالا جلوگیری کرد. شیشه هایی که با میزان آسیب در آنها زیاد است نیز می توانند به عنوان ماده اولیه در ساخت محصولات جدید به کار گرفته شوند. در واقع فرآوری آنها در کارخانه بازیافت شیشه صورت می گیرد.

ویژگی های شیشه سکوریت

این نسل از شیشه ها استحکام بالایی دارند. در نتیجه در تأمین امنیت فضا ها و اماکن مختلف نقش مهمی خواهند داشت. این ویژگی سبب شد تا در مقایسه با شیشه های معمولی، دارای برتری باشند. مقاومت مکانیکی آنها در برابر ضربه و فشار به پنج برابر نوع معمولی این محصولات می رسد.

از دیگر ویژگی هایی که مخصوصا در شیشه سکوریت دست دوم دیده می شود، قطعات خرد شده آنها حالت گرد شده داشته و به همین خاطر، برنده نیست.

طراحی و تولید شیشه های مذکور به نحوی است که نسبت به حرارت و گرما هم مقاوم بوده و در صورت اعمال دمای یکسان، مقاومت سه برابری از این نوع شیشه دیده می شود. یکی دیگر از ویژگی هایی که می توان به آن اشاره کرد، عدم برش مجدد است.

چرا شیشه سکوریت دست دوم، مجددا استفاده می شود؟

همان طور که در قسمت های قبلی بیان شد، استفاده از شیشه های سکوریت به کم کردن هزینه ها کمک می کند. همچنین ورود آنها به چرخه ی بازیافت می تواند محصولات با کیفیت مشابه نمونه های اولیه تولید کند با این تفاوت که حجم استخراج معادن را کاهش می دهد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی زیادی صورت خواهد گرفت. با بررسی این ملاحظات، استفاده از شیشه سکوریت دست دوم، توجیه می شود.

راهنمای خرید شیشه سکوریت دست دوم

برای خرید شیشه سکوریت دست دوم کافی است به قسمت قیمت روز در سایت ایران ضایعات مراجعه نمود تا  به بنگاه های مختلفی که در شهر های مختلف کشور در این حیطه، فعالیت می کنند، دسترسی پیدا کرد. به این شیوه  قیمت این محصول را می توان از صفحات مربوطه استخراج کرد. در صورت نیاز به حجم های مختلف از این شیشه نیز، امکان برقراری ارتباط با کارشناسان فروش هر یک از بنگاه ها وجود دارد. لازم به ذکر می باشد که مزایدات مختلفی هم در قسمت مزایدات سایت وجود دارد که در صورت تمایل، متقاضیان می توانند با مطالعه دقیق سایت با آن آشنایی پیدا کنند.

با این حال عواملی مانند سایز شیشه در تعیین قیمت آن نقش مهمی ایفا می کند. ضخامت نیز قیمت شیشه سکوریت را تحت تاثیر قرار می دهد. البته نکته دیگری نیز وجود دارد که قیمت نهایی محصول دست دوم با توافقاتی که بین طرفین معامله صورت می گیرد، تعیین خواهد شد.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )