ایران ضایعات

مرکز فروش درب دست دوم

مـــرکــز فــروش درب دســت دوم

مقدمه

درب یکی از ضروری ترین و اصلی ترین نیاز ها در ساختمان سازی می باشد. هر نوع ساختمان متناسب با نوع کاربری خود، نیاز به یک یا چندین درب با ویژگی ها و ابعاد مختلف دارد. مرکز فروش درب دست دوم، انواع مختلفی از آنها را با قیمت های مناسب ارائه می کند. به منظور آشنایی بیشتر، ادامه مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

درب دست دوم

درب های دست دوم که امروزه مورد توجه افراد زیادی واقع شده اند، شامل طیف متنوعی از درب های ساختمانی هستند که یا به دلیل کارکرد زیاد، قابلیت های خود را از دست داده و نیاز به تعویض دارند و یا اینکه بسته به سلیقه شخصی فرد و توان مالی وی، بدون اینکه آسیب جدی به ساختار آن وارد شود، تعویض می گردد. طراحی و تولید نسل جدید درب ها و شاید تا حدودی تجمل گرایی می تواند از علل این امر باشد. به این ترتیب درب هایی با سلامت فیزیکی کامل نیز به عنوان درب ضایعاتی به فروش می رسند.

انواع درب دست دوم

انواع درب های ضایعاتی، بر اساس جنس متریال سازنده متنوع خواهند بود. به طور کلی می توان آنها را به دو گروه درب های فلزی و غیر فلزی تقسیم کرد. درب های فلزی دست دوم شامل:

  • درب های آهنی
  • درب های فرفورژه
  • درب های آلومینیومی
  • درب های استیل
  • درب های شبکه ای
  • در بهای فولادی

انواع ضایعات درب غیر فلزی عبارتند از:

  • درب های فایبر گلاس
  • درب های شیشه ای
  • درب های PVC

از نظر ابعادی نیز این محصولات، شامل طیف گسترده ای هستند.

 کاربرد درب دست دوم

بسته به میزان سلامت درب های دست دوم، کاربردشان متفاوت خواهد بود. درب هایی که مدت کارکرد کمی داشته و از نظر پوشش رنگی و ظاهر، فاقد هر گونه عیب و ایراد باشند، به صورت مستقیم برای استفاده در ساختمان سازی به کار می روند. سایر درب ها نیز ممکن است با اعمال رنگ مناسب و تغییرات جزئی، قابل استفاده گردند.

در صورتی که ساختار و بافت درب تا حد زیادی تخریب شده باشد، نیاز به بازیافت دارد. از این رو بسته به جنس آن برای کارخانجات بازیافت مواد فلزی، شیشه ای و ... ارسال می شود. این کاربرد، باعث کاهش تقاضا برای استخراج مواد معدنی، درختان  و ... خواهد شد.

 

مرکز فروش درب دست دوم

سایت ایران ضایعات با یکپارچه سازی فرآیند فروش انواع درب دست دوم، کلیه بنگاه های فعال در زمینه خرید و فروش این محصولات را از سراسر کشور به صورت آنلاین گرد هم آورده و شرایط را هم برای متقاضیان خرید و هم برای فروشندگان با مناسب ترین قیمت تسهیل بخشیده است. برای این منظور از قسمت قیمت روز سایت، می توان اطلاعات جامعی در این باره کسب کرد.

قیمت درب های مورد بحث، تحت تاثیر چندین عامل قرار دارد. کیفیت درب و سایز آن در صدر این عوامل قرار می گیرند. همچنین بسته به اینکه درب چند لنگه داشته باشد، قاب آن به چه شکل است و وجود یا عدم وجود کتبه روی درب، قیمت فروش درب های ضایعاتی و کارکرده متفاوت خواهد بود.

یراق آلات درب مثل لولا، قفل، شیب بند، دستگیره نیز در نرخ گذاری ها اثر گذار هستند. زهواره ها، شیشه خور بودن درب هم دارای اهمیت می باشند. 

همچنین مرکز فروش درب دست دوم، قیمت های نهایی را بر اساس قیمت جهانی آهن، فولاد و پی وی سی برآورد می کند.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )
  • ۳ اردیبهشت ۰۳
    حسین فارسی :
    دست گیره وقفل درب دسته دوم برای فروش هست
    مریم ناطقی در پاسخ میگه :
    سلام و عرض ادب. در صورتی با شما تماس گرفته می شود که آگهی فروش داخل سایت ثبت کنید.
    پاسخ