ایران ضایعات

آشنایی با خرید و فروش دستگاه کندر دست دوم

آشنایی با خرید و فروش دستگاه کندر دست دوم

مقدمه

گسترش جمعیت، افزایش شهرنشینی و مصرف گرایی بشر در جوامع مختلف، میزان تولید ضایعات مختلف به ویژه ضایعات پلاستیکی را به شدت افزایش داده است. تقریباً در بسیاری از صنایع، از پلاستیک استفاده می شود. استفاده از ادوات و ماشین آلات برای جمع آوری و بازیافت این ضایعات، اجتناب ناپذیر می باشد. دستگاه کندر یکی از تجهیزاتی است که برای این منظور استفاده می شود. در این مطلب در رابطه با خرید و فروش دستگاه کندر دست دوم، بحث خواهیم کرد. در صورت تمایل مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

دستگاه کندر چیست؟

کندر از کلمه compactor گرفته شده که از نظر لغوی به معنای فشرده کننده بوده و در اصل همین وظیفه را نیز بر عهده دارد. پرک انواع فیلم ها و گونی ها به کمک این دستگاه چگال تر شده تا خوراک مورد نیاز برای اکسترودر آماده گردد.

انواع دستگاه کندر

انواع دستگاه کندر پلاستیک را بر حسب ویژگی های متعددی از جمله مشخصات فنی، برند و ... می توان تقسیم بندی کرد. این ویژگی شامل سایز، وزن، قدرت موتور و ظرفیت آن می باشد.

طبیعتاً دستگاه هایی که ظرفیت بالاتری دارند، از نظر ابعادی و وزنی نیز در سطح بالاتری قرار می گیرند. همچنین به تبع آن، قدرت موتور نیز افزایش خواهد یافت. یکی از برندهای این دستگاه با قطر دهانه 50 سانتی متر و قدرت موتور 15 کیلو وات، قادر است در هر ساعت بین 40 تا 50 کیلوگرم پلاستیک ضایعاتی را فشرده سازد. وزن آن نیز بین 500 تا 600 کیلوگرم می باشد. در حالی که در همین مدل دستگاه، با قطر 70 سانتی متر، و قدرت موتور دو برابری نسبت به نمونه قبل، ظرفیت فشرده سازی حدوداً 4 برابر می شود.

نحوه عملکرد دستگاه کندر

این دستگاه اصولاً کاربری آسانی داشته و تنها کافی است که مواد ضایعاتی را بر حسب ظرفیت دستگاه، درون آن ریخته تا توسط تیغه های دستگاه، خرد شوند. مکانیزم دستگاه مذکور به نحوی است که به خاطر اصطکاک و هم چنین حرارت بالا، مواد به شکل خمیری درآمده که با افزودن آب، به صورت دانه های شکری و حجیم شده از دستگاه خارج می گردند.

تیغه دستگاه و میزان برندگی آن در کیفیت دستگاه نقش بسیار مهمی دارد.

خرید و فروش دستگاه کندر دست دوم

افزایش قیمت ها افزایش هزینه خرید انواع مواد فلزی، پلاستیکی و .. که در ساخت دستگاه مذکور نقش دارد را به دنبال داشته و قدرت خرید را برای متقاضیان مختلف کاهش داده است. از این رو خرید دستگاه های دست دوم می تواند راهکار مناسبی برای این مشکل باشد.

برخی از افراد به دلایل متعددی از جمله تغییر شغل ممکن است دستگاه های کندر خود که از نظر کیفیتی نیز مطلوب می باشند را برای فروش عرضه کنند. از این رو سایت ایران ضایعات با نظارت بر قیمت گذاری ها در بنگاه های مختلف از سراسر کشور، بازار امنی برای خریداران و همچنین فروشندگان فراهم نموده است.

خرید و فروش دستگاه کندر دست دوم به این شیوه، بدون حضور دلالان و واسطه های فروش صورت می گیرد. به همین دلیل، قیمت های کارشناسی شده مبنای خرید و فروش خواهند بود.

افرادی که قصد فروش دستگاه کندر دست دوم خود را با منطقی ترین و به روزترین قیمت دارند، می توانند به ثبت آگهی در سایت پرداخته و به این ترتیب در کوتاهترین زمان ممکن، دستگاه خود را به فروش رسانند.

همچنین خریداران دستگاه مذکور نیز در قسمت خریداران، آگهی خود را برای خرید دستگاه مورد نیاز خود ثبت می کنند. بنگاه های مختلفی از سراسر کشور، تحت نظارت سایت ایران ضایعات فعالیت کرده و قیمت های انواع ضایعات را ارائه می کنند.

قیمت خرید و یا فروش دستگاه کندر دست دوم به عوامل گوناگونی از جمله قیمت مواد سازنده آن، همچون آهن و فولاد بستگی دارد. کارایی دستگاه و مشخصات فنی همانند قدرت موتور و ظرفیت نیز در قیمت گذاری آن نقش مستقیمی دارد. برند و حجم تقاضا برای خرید نیز از دیگر پارامترهای مهم در بازار فروش دستگاه کندر دست دوم شناخته می شوند.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )
  • ۲۸ بهمن ۰۱
    تازه گل طاهری :
    متن عالی و مفید
    پاسخ
  • ۲۷ دی ۰۲
    محمد کرنگش :
    جزاک الله خیرا
    پاسخ