ایران ضایعات

فروش انواع گرانول پلیمری بازیافتی

فروش انواع گرانول پلیمری بازیافتی

مقدمه

گرانول پلیمری بازیافتی، در واقع ما حصل فرآیند بازیافت ضایعات پلاستیکی می باشد که مجددا به عنوان ماده اولیه در تولید محصولات مختلف پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در زمینه تولید گرانول فعالیت دارید، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید تا بدانید مشتری محصول تولیدی شما چه گروه و یا گروه هایی هستند.

گرانول پلی اتیلن

گرانول پلی اتیلن بازیافتی از بازیافت ضایعات این گروه از پلیمر ها به دست می آید. پلی اتیلن، جزو پر کاربردترین پلیمر ها در سراسر جهان است. فرآیند پذیری مناسب از مشخصه های مهم آن به شمار می رود. گرید های مختلف پلی اتیلن تولید می شود که وزن مولکولی هر یک متفاوت است. معمولا گرانول پلی اتیلن بازیافتی با نام گرانول بادی، گرانول پایپ و همچنین گرانول هاش شناخته می شوند.

گرانول پلی اتیلن سنگین گرید بادی

گرانول پلی اتیلن سنگین گرید بادی، بیشتر با همان نام گرانول بادی عنوان می شود. گرانولی که از بازیافت گالن های پلاستیکی مانند گالن روغن ماشین، دبه های مختلف، بطری های شوینده ها، بطری های شیر و... به دست می آید.
مشتری گرانول بادی عمدتا کارخانه هایی هستند که محصولات نهایی آن یک نوع است. به همین دلیل، رنگبندی آنها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. برای این منظور می بایست از همان ابتدا یعنی مرحله تفکیک ضایعات، دقت لازم را به کار برد.
برای فروش گرانول بادی می توان کارخانه های تولید گالن های صنعتی، بطری های پلاستیکی، نایلون و قطعات پلاستیکی را هدف قرار داد.

گرانول پلی اتیلن سبک گرید فیلم

گرانول پلی اتیلن سبک گرید فیلم همان گرانول هاش بوده که برای تولید فیلم و همین طور نایلون های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گردد. گرانول بازیافتی هاش با استفاده از ضایعات انواع نایلون ها تولید می شود. این گرانول می بایست تمیز و فاقد ناخالصی باشد. از این رو در فرآيند تولید آن از خطوط اتوماتیک شست و شو و فیلتر با مش بالا در دستگاه گرانول ساز کمک می گیرند.
برای فروش گرانول فیلم پلی اتیلن می توان تولید کنندگان نایلون بسته بندی شفاف را مد نظر قرار داد. البته گرانول هاش بی رنگ، شفاف و با کیفیت را برای این منظور استفاده می کنند.
علاوه بر این، در تولید نایلون رنگی فروشگاهی، گرانول هاش عسلی روشن را به کار می برند.
مشتری بعدی گرانول هاش، تولیدکنندگان کیسه های زباله مشکی  هستند که رنگ و شفافیت گرانول برای آنها چندان مهم نیست.

گرانول پلی اتیلن سنگین گرید لوله

گرانول لوله بازیافتی را هم می توان به تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلنی، نوار تیپ، ورق های ژئو ممبران و کامپاند ها فروخت.

گرانول پلی پروپیلن

گرانول پلی پروپیلن يا pp هم به عنوان دومین پلیمر پر مصرف در دنیا، شامل دو گروه همو پلیمر و کوپلیمر است. بیشترین متقاضیان گرانول پ پ همو پلیمر، صنایع نساجی، تولید کنندگان سلفون، تزریق، گونی بافی و ورق هستند. ضایعاتی که این گرانول را تولید می کنند شامل انواع تسمه، گونی و جانبو.... است.
گرانول پ پ کو پلیمر، نسبت به پ پ همو پلیمر، کاربردهای تخصصی تری دارد. چرا که از خواص فیزیکی و مکانیکی بهتری برخوردار است. از این رو قیمت آن هم بالاتر می باشد. این گرانول از ضایعات سپر ماشین و باتری ها تولید می گردد.
با این اوصاف بازار هدف این گرانول، کامپاندر ها  و همچنین تولید کنندگان قطعات صنعتی خواهند بود.

خرید و فروش انواع گرانول پلیمری بازیافتی 

برای خرید و فروش انواع گرانول بازیافتی می توان به سایت ایران ضایعات، با مدیریت دکتر مجید بخشنده مراجعه نمود. ثبت آگهی خرید و فروش این محصولات به صورت رایگان انجام می شود. 

همچنین با مراجعه به سایت ایزماکو به آدرس (www.izmaco.ir) می توان دستگاه گرانول ساز را نیز تهیه نمود. اطلاعات تکمیلی را در سایت بررسی نمایید. 

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )
  • ۷ آبان ۰۱
    ابوالقاسم خرمیان :
    با سلام و عرض ادب جهت تولید گونی چه گریدی بکار میرود و قیمت آن جهت صادرات
    پاسخ