ایران ضایعات

حذف کد آیسیک رسته ضایعات فلزی

حذف کد آیسیک رسته ضایعات فلزی 

اخيرا وزارت صنعت، معدن و تجارت، کد آیسیک مربوط به ضایعات فلزی را از سامانه خود حذف نموده است. وزارت صمت این کد را برای دریافت پروانه کسب توسط اتحادیه و مشاغل مختلف در نظر گرفته بود. 

اما مسئله ای که موجب نارضایتی صنف فروشندگان آهن شده است، عدم اطلاع رسانی قبلی می باشد تا متقاضیان دریافت پروانه کسب، بلا تکلیف نمانند. 

مجتبی کواکبیان به عنوان رئیس این اتحادیه در ساری از این موضوع ابراز ناراحتی و نارضایتی کرد و گفت: این کار، نوعی خود تحریمی است. مدتی قبل، سازمان شهرداری اعلام نمود که ضایعات جزو پسماند هستند و دیگر نباید پروانه کسب برای این مشاغل از طریق اتحادیه ها صادر شود. از آنجایی که اتحادیه ها مشاغل مربوط به ضایعات را مدیریت می کنند، در صورت خارج شدن این صنف از اتحادیه ها، مشکلات مختلفی در زنجیره فولاد به وجود می آید.                                  

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )
  • ۱۷ آذر ۰۰
    حمیدمصطفی ملایئ،صدرالحسین :
    نابسامانی فساد بیشتر از این خواهد شد حتما
    پاسخ
  • ۱۵ دی ۰۰
    احمد علی یاری :
    مغایرت اصل 44 قانون اساسی با حذف ایسیک ضایعات مافیای طلای کثیف را قدرتمند تر کرده و ثبت شکایت در شورای ملی رقابت که فرا قوه ای و متصدی رسیدگی هست مورد استدعاست
    پاسخ
  • ۱۲ بهمن ۰۰
    مجید نظرپور :
    واقعا فاتحه خوندن به قانون اساسی . ومطمئنا این کار فساد بالایی رو ایجاد میکنه و تو این شرایط اقتصادی خدا میدونه چقدر ادمو از کار بیکار کنه.
    پاسخ