ایران ضایعات

گزارش انجمن جهانی فولاد از عملکرد ایران

گزارش انجمن جهانی فولاد از عملکرد ایران

انجمن جهانی فولاد در اخرین گزارشات خود در رابطه با عملکرد کشور ما اعلام نموده که در هشت ماهه نخست سال میلادی جاری ، رشد 9.7 درصدی برای تولید فولاد  ایران محقق گردیده است. با این حساب، در بازه زمانی مذکور، حدود بیست میلیون و چهارصد هزار تن فولاد خام در کشور ما تولید شده است.

ایران همچنان جایگاه دهمین کشور تولید کننده فولاد در جهان را به خود اختصاص داده است. طبق گزارش انجمن جهانی فولاد در هشت ماهه ابتدایی 2021 چین که رتبه اول در این زمینه را دارد هفتصد و سی و سه میلیون تن را به ثبت رسانده است. هند، ژاپن و ایالت متحده آمریکا هم به عنوان دومین تا چهارمین کشور به ترتیب حدود هفتاد و هشت، شصت و چهار و پنجاه و هفت میلیون تن فولاد خام را تولید نموده اند.  سهم روسیه به حدود پنجاه و یک میلیون تن می رسد. کره جنوبی هم با تولید چهل و هفت و نیم میلیون تن، عنوان ششمین تولید کننده بزرگ دنیا را یدک می کشد. آلمان و ترکیه قریب به بیست و هفت میلیون تن و برزیل بیش از بیست و چهار میلیون تن تولید فولاد داشته اند.

 در گزرش انجمن جهانی فولاد همچنین آمده است که از ژانویه تا آگوست 2021 شصت و چهار کشور فعال در تولید فولاد، یک میلیارد و سیصد و بیست و یک میلیون و نهصد هزار تن فولاد خام تولید شده که نسبت به سال قبل نزدیک به یازده درصد افزایش یافته است.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )
  • ۱۸ مهر ۰۰
    ابولفضل مصطفوی :
    خیلی ممنون،اطلاعات بیشتر حتما مسیر پولزایی رو روشن‌تر میکنه
    پاسخ