ایران ضایعات

پیش بینی شرکت آلکوا از آینده آلومینیوم

پیش بینی شرکت آلکوا از آینده آلومینیوم

شرکت آلکوا یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده آلومینیوم در دنیاست که با وجود شرایط حاکم در حال حاضر و افزایش هزینه ها پیش بینی می کند که در سه ماهه پایانی سال، شرایط شرکت مساعد نباشد و با افزایش ضرر و زیان مواجه شود. البته این پیش بینی برای خیلی از شرکت های فعال در این حوزه انجام شده است. چرا که هزینه های مربوط به انرژی، نیروی کارگری، هزینه های نگه داری و تعمیر و همچنین اعمال تعرفه های 232 به شدت افزایش یافته است.

این شرکت، شیوع کرونا را مزید بر علت دانسته که تولید و عرضه آلومینیوم را با مشکلات متعدد همراه نموده است. مشکلاتی که اخیراً رخ داده، به افت 12 درصدی سهام این شرکت در بورس منجر شده است. البته با افزایش قیمت آلومینیوم  در بورس فلزات لندن، مجدداً این امید می رود که از بار مشکلات تا حدودی کاسته شود و اگر بازار بهبود یابد، این برهه پر پیچ و خم، در سال آتی، پشت سر گذاشته می شود.

روی هاروی، مدیرعامل این شرکت آلومینیوم سازی آمریکایی اظهار داشته که به رغم سه ماهه پایانی سال میلادی جاری، در سال 2021، شرایط رو به بهبودی خواهد رفت. البته بهبود بازار آلومینیوم در کشور چین مشاهده می شود و به احتمال زیاد در سایر کشور ها هم رخ خواهد داد.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )