ایران ضایعات

تجلیل از خوش حسابترین مودی مالیاتی در استان یزد

تجلیل از خوش حسابترین مودی مالیاتی در استان یزد

منوچهر اسدی مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با اشاره به جایگاه ویژه شرکت چادرملو در یزد اذعان داشت: شرکت بزرگ معدنی و صنعتی چادرملو با پرداخت به موقع مالیات خود در رشد اقتصادی و اجتماعی منطقه و استان تاثیرگذاری ویژه ای داشته است. اسدی در ادامه افزود همکاری مناسبی بین سازمان امور مالیاتی استان و شرکت چادرملو وجود داشته و هم اینک این شرکت به عنوان یکی از خوش حساب ترین مودیان مالیاتی در استان یزد معرفی می شود.

لذا در مراسمی با حضور مدیر امور مالیاتی استان یزد، مدیرعامل و عضوهیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، مدیر امور حسابرسی داخلی شرکت و مدیر امور مالی و اقتصادی با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل از عملکرد مثبت این شرکت تجلیل به عمل آمد.

مهندس ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در خصوص فعالیت شرکت افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا شرکت بدون کوچکترین وقفه ای به روند تولید ادامه داد و توانست در این مدت برای عده ای نیز اشتغالزایی کند. وی افزود طرح های بزرگی جهت توسعه هر چه بهتر این شرکت در حال طرح ریزی و اجرایی شدن است که می تواند در راستای پیشرفت و توسعه استان قدم بزرگی محسوب شود.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )