ایران ضایعات

نایلون های تبلیغاتی و انواع آن 

نایلون های تبلیغاتی و انواع آن 

مقدمه 

نایلون های تبلیغاتی، گروهی از نایلون ها هستند که علاوه بر کاربری اصلی یعنی بسته بندی محصولات مختلف، جهت انجام تبلیغات و معرفی برند های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. روی این نایلون ها اصولا لوگو و برند کالا های مختلف، طراحی می شود. به این ترتیب، روشی مناسب جهت تبلیغ کالا خواهد بود.‌

در رابطه با انواع نایلون های تبلیغاتی در ادامه بحث شده است، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید. 

چرا از نایلون های تبلیغاتی استفاده می شود؟ 

استفاده از نایلون های تبلیغاتی، از نظر اقتصادی، مقرون به صرفه بوده و در مقایسه با بسیاری از روش های تبلیغاتی، هزینه کمتری دارند. 

طراحی این نایلون ها در مدل ها و رنگ های مختلف  می تواند منجر به جذابیت بیشتر و در نتیجه جلب توجه مشتریان می گردد. به عبارتی این نوع تبلیغات، را می توان هوشمندانه عنوان کرد.  

انواع نایلون های تبلیغاتی 

  انواع نایلون های تبلیغاتی عبارتند از: 

  • نایلون های  دسته موزی
  • نایلون های دسته رکابی 

نایلون های تبلیغاتی دسته موزی 

 منظور از نایلون های دسته موزی، نایلون های دسته سر خود است که به طور گسترده ای در فروشگاه ها، مراکز خرید،  دارو خانه ها  و ... مورد استفاده قرار می گیرند. هر چند از نظر ظاهری، طراحی زیبایی دارند اما دسته آنها استقامت چندانی ندارد. 

این نایلون ها در سایز های مختلف تولید می شوند. سایز های ۳۰ در ۲۰ و ۷۰ در ۵۰ به ترتیب کوچک ترین و بزرگ ترین سایزی است که برای آنها در نظر می گیرند. تنوع در طرح، رنگ، جنس و سایر ویژگی ها گزینه ای است که در جلب توجه مشتری و جذب آن مورد توجه قرار دارد. بیشترین باری که به کمک آنها می توان حمل کرد، پنج کیلوگرم می باشد‌.

قیمت نایلون های تبلیغاتی دسته سر خود به عوامل مختلفی از جمله جنس نایلون، سایز، نوع چاپ، طراحی و مقدار باری که می تواند تحمل کند، بستگی دارد. 

نایلون های تبلیغاتی دسته رکابی

نایلون های دسته رکابی  با دسته های مقاوم خود، برای حمل بار های سنگین تر استفاده می شوند‌. به همین خاطر در  فروشگاه‎های بزرگ و زنجیره‌ای کاربرد زیادی دارند. 

استقامت بالای دسته کمک می کند تا وزن زیادی را با آنها حمل نمود‌. 

رایج ترین سایز های این نوع نایلون ها عبارتند از:

  • 20 در 30
  • 25 در 35
  • 30 در 40
  • 35 در 45
  • 40 در 50 

روش های چاپ روی نایلون

برای چاپ روی نایلون از روش های مختلفی استفاده می شود. این روش ها شامل موارد زیر هستند:

  • چاپ نایلون سیلک
  • چاپ نایلون آفست
  • چاپ نایلون ملخی
  • چاپ نایلون لترپرس 

چاپ نایلون سیلک

در روش چاپ نایلون سیلک از دستگاهی استفاده می شود که شامل یک توری می باشد.  رنگ ها از طریق همین توری به نایلون منتقل می گردند. به این صورت که آن را درون قاب ثابتی گذاشته و طرح مد نظر بر روی آن نقش می بندد. 

برای اینکه تمام بخش های نایلون رنگی نشود هم ماده مخصوصی به کار می برند. فشار غلتک دستگاه رنگ را روی نایلون منتقل نموده و به عنوان یک روش مطلوب هم برای چاپ های تک رنگ و هم چاپ های چند رنگ به شمار می رود. 

چاپ نایلون آفست

چاپ به این روش هم کیفیت بالاتر و هم هزینه بالاتری دارد. دستگاهی که برای اين منظور استفاده می شود اتوماتیک بوده و دارای ابعاد بزرگی است. 

چاپ نایلون ملخی

چاپ نایلون به روش ملخی مانند چاپ روی کاغذ است. یعنی حروف و شکل ها به جوهر آغشته و روی نایلون چاپ می شوند. 

چاپ نایلون لترپرس

لترپزس، روشی نوین و حرفه ای برای چاپ طرح های مختلف روی نایلون بوده و برای چاپ طلاکوبی، طرح برجسته‌ و همچنین تیغ زنی به کار برده می شود. 

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )
  • ۱۲ تیر ۰۱
    اله نور زمانیفر :
    خیلی عالی نایلون درجه یک
    پاسخ
  • ۱۲ تیر ۰۱
    پرویز شمسی پور فرح :
    خیلی عالیه
    پاسخ