ایران ضایعات

محرک‌های آلومینیوم، مس و فلزات پایه چیست؟

محرک‌های آلومینیوم، مس و فلزات پایه چیست؟

 محرک‌های آلومینیوم، مس و فلزات پایه چیست؟ هر یک از فلزات پایه وضعیت عرضه‌ در حال تحول دارند که به تعیین شرایط در نیمه دوم سال 2017 میلادی کمک می‌کند.

در مورد آلومینیوم، توجه زیادی به چین و اصلاحات مربوط به عرضه‌ آن متمرکز است؛ اصلاحاتی که دولت این کشور در تلاش برای به انجام رساندن آن است. فزایش عرضه ضایعات که از مشخصه‌های بازار مس در نیمه نخست به شمار می‌رود، روبه‌کاهش است. افزون بر این، خطرات ناشی از این مشکلات همواره وجود دارد. ما پیش‌بینی می‌کنیم که عرضه مس در نیمه دوم کاهش یابد که این امر سبب افزایش قیمت‌ها خواهد شد.در مورد نیکل، ما همچنان منتظر اقدام وزیر جدید محیط‌زیست فیلیپین هستیم، اما بعید به نظر می‌رسد که او همانند وزیر جنجالی پیشین مخالف استخراج معادن باشد.

این بدان معناست که ممکن است میزان عرضه سنگ نیکل فیلیپین به صنعت چدن نیکل چین از پیش‌بینی شش ماه گذشته ما فراتر رود. عرضه فلزات معدنی، با احتساب سرب و روی، رو‌به‌افزایش است و تداوم این روند در نیمه دوم سال جاری می‌تواند ظرفیت بالقوه رشد قیمت‌ها را نیز کنترل کند. احتمال می‌رود که تغییر سیاست‌ها به افزایش صادرات قلع از چین منجر شود، رویدادی که راهبردهای نامتقارن و قیمت‌های بازار بورس فلزات لندن را تحت تأثیر قرار خواهد داد. در ارتباط با تقاضای بازار فلزات پایه، بدیهی است که چین نقشی اساسی دارد. به دلیل اهرم‌زدایی در سیستم مالی چین، گرایش بازار به چشم‌انداز اقتصادی این کشور در طول سه ماه دوم کاهش یافته که این امر سرمایه‌گذاری و تولید بخش خصوصی را تحت تأثیر قرار داده است. با این حال، داده‌های اخیر نشان داده‌اند که اقتصاد چین همچنان در نیمه دوم رو‌به‌رشد خواهد بود و آن چنان که پیش‌بینی می‌شود رو‌به زوال نیست. حتی صندوق بین‌المللی پول نیز پیش‌بینی خود را از تولید ناخالص داخلی چین افزایش داده است. این نشان می‌دهد که این نهاد باور دارد که پکن همچنان اقتصاد خود را به‌خوبی مدیریت خواهد کرد. 


نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )