ایران ضایعات

دریافت مجوز افزایش سرمایه شرکت ملی مس ایران از بورس

دریافت مجوز افزایش سرمایه شرکت ملی مس ایران از بورس

سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از افزایش 97 درصدی سرمایه این شرکت در بازار بورس خبر داد و بیان کرد: بر اساس وعده هایی که در انتهای تیرماه سال جاری در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت داده شد، افزایش 97 درصدی سرمایه ای آن محقق شد. در واقع سرمایه این شرکت از محل سود انباشته از 10 هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید.

وی همچنین عنوان کرد سهامداران شرکت به ازای هر 1000 سهم، 970 سهم به صورت جایزه دریافت خواهند کرد. دهم آذرماه نیز مجمع عمومی شرکت به صورت آنلاین برگزار خواهد شد تا سهامداران به احتی بتوانند در این مجمع شرکت نمایند.  

وی در ادامه به بازدهی بیش از 40 درصدی طرح های شرکت ملی صنایع مس ایران اشاره کرد و گفت این بازدهی همیشه از نرخ سودهای بانکی، بیشتر بوده است. با توجه به اینکه بیشترین منابع درآمدی شرکت، همین پروژه ها هستند، و سهامداران به صورت ریالی، سرمایه گذار می کنند و به صورت ارزی، درآمد دارند، در نتیجه نوسانات و تنش های موجود در بازار داخلی، موجب متضرر شدن آنها نمی شود. سعد محمدی علاوه بر این بیان کرد که این افزایش سرمایه به رشد و توسعه اقتصادی کشور هم کمک خواهد کرد.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )