ایران ضایعات

همکاری ذوب آهن اصفهان با کنیا

همکاری ذوب آهن اصفهان بـا کنیا

بندیکت واتمبا سفیر کشور کنیا در ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی، خواستار همکاری ذوب آن اصفهان با این کشور شد. وی با اشاره به پتانسیل های بالای کشور ایران در این زمینه و همچنین برخورداری کشورش از منابع ارزشمند معدنی، این تعامل را سازنده دانست.

واتمبا با صنعتی و توسعه یافته خواندن ایران، اظهار امیدواری کرد که کنیا مانند بسیاری دیگر از کشورهای آفریقایی، بتواند از قابلیت ها و تجارب این کشور در زمینه های مختلف صنعتی و احداث کارخانه های فولادی و استخراج معادن بهره مند شود. همچنین عنوان کرد محصولات فولادی کشور ایران به ویژه ذوب آهن اصفهان، از کیفیت مطلوب برخوردار هستند و ما تمایل به استفاده از آنها در بخش های مختلف از جمله سدسازی، ساختمان سازی و ... داریم.

در خصوص محصولات فولادی ایران نیز گفت: تولیدات فولادی کارخانه های ایرانی به ویژه ذوب آهن اصفهان، کیفیت مطلوبی دارند و ما امیدواریم بتوانیم از این محصولات در صنایع ساختمان ، سدسازی و … استفاده کنیم .

معاون روابط عمومي ذوب آهن اصفهان نیز از سطح کیفی تولیدات این شرکت صحبت کرد و افزود ذوب آهن اصفهان، اولين شركت توليد كننده مقاطع طويل در غرب آسيا می باشد که تولیداتش را به پنج قاره صادر مي كند. یکی از محصولات آن، ریل است که قابلیت رقابت با شرکت های اروپایی را دارد.

وی همچنین عنوان کرد توانمندی های کارشناسان صنعت فولاد ایران امکان سرمايه گذاري و مشاركت در بخش معادن سنگ آهن و احداث صنايع فولادي را در كنيا فراهم می کند. این درخواست به مدیریت عالی و مسئولین ذی ربط در ذوب آهن اصفهان انتقال داده می شود تا تصمیمات و اقدامات لازم صورت گیرد.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )