ایران ضایعات

آغاز به کار مجدد ایستگاه های بازیافت شهر اصفهان

آغاز به کار مجدد ایستگاههای بازیافت شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس در اصفهان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: با شدت گرفتن بیماری کرونا در روز های پایانی اسفندماه سال گذشته، برای جلوگیری از اشاعه بیشتر ویروس کرونا، تصمیم بر تعطیلی موقت ایستگاه های بازیافت گرفته شد.
وی ادامه داد: با آغاز فعالیت پیمانکاران جدید، مقرر شد از امروز ۱۳ اردیبهشت ماه ایستگاه های بازیافت فعالیت خود را آغاز کنند و ۱۵ اردیبهشت نیز زمان شروع فعالیت خودرو های جمع آوری پسماند خواهد بود.

صادقی در خصوص الزامات بهداشتی برای فعالیت ایستگاه‌های بازیافت گفت: استفاده از ماسک بهداشتی، دستکش یکبار مصرف و ضدعفونی دائمی سطوح به طور مستمر در دستورکار فعالیت ایستگاه‌های بازیافت قرار داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک یا مبتلا به سرعت اقداماتی پیشگیرانه صورت می‌گیرد.

ایشان با اشاره به این که طبق گفته کارشناسان فعلا باید به زیستن با کرونا عادت کنیم، اضافه کرد: بر این اساس متوقف کردن فعالیت‌های محیط زیستی از جمله جمع‌آوری و پردازش پسماندهای خشک که پیش زمینه بازیافت است، جایز نیست و از این رو لازم است با رعایت جانب احتیاط و اقدامات پیشگیرانه، ضمن انجام وظایف شهروندی از سلامت خود و دیگر همشهریان حفاظت کنیم.

محمد صادقی افزود: شهروندان می‌توانند با رعایت موارد بهداشتی شامل استفاده از لوازم حفاظت فردی با خیال آسوده برای تحویل پسماندهای خشک به ایستگاه های بازیافت یا خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک اقدام کنند.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )