ایران ضایعات

تاکید"تولید روی‌ بندرعباس" بر همکاری صندوق توسعه ملی

تاکید

تاکید"تولید روی‌ بندرعباس" بر همکاری صندوق توسعه ملی : رویکردهای استراتژیک تولیدروی‌بندرعباس در دستیابی به تولید اقتصادی و افزایش بهره‌وری اعلام شد.
علیرضا رضوی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره تولید روی‌ بندرعباس در گفت‌وگو با ماهنامه تخصصی پردازش به واشکافی و تبیین راهبردها شركت در سال 96 پرداخت و اعلام داشت: تولید روی‌بندرعباس به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ توسعه معادن روی ایران با ظریف اسمی 18000 تن شمش روی در سال، نسبت به طرح‌ریزی اهداف و فعالیت‌هایی اقدام نموده که در سرفصل "افزایش راندمان و کاهش بهای تمام شده" و "افزایش کمیت تولیدِ با کیفیت و توسعه" قابل دسته‌بندی است.

وی گفت: روند تولید سرب ‌و ‌روی در کشور به صورت عام و تولید روی‌ بندرعباس به صورت خاص طی سالیان گذشته نزولی بوده است. مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در کاهش ميزان تولید، کمبود ماده معدنی در کشور است. به عبارت ديگر رقابت فعلی تولیدکنندگان شمش روی در تامین مواد اولیه است تا فروش یا جذب مشتری. بنابراين كمبود ماده اوليه به عنوان يك تهديد جدي است. در راستای تحت کنترل درآوردن این تهدید، دو راهکار اتخاذ شده است. يكي تولید بخشی از کنسانتره مصرفی به عنوان ماده اولیه از محل پسماندهای انباشته شده‌ي سال‌های گذشته. اين اقدام دستاوردهاي مهمي هم‌چون رفع یک مساله زیست محیطی، ایجاد اشتغال، افزایش بهره‌وری و سودآوری و اخذ تایید صلاحیت از معاونت فن‌آوری ریاست‌جمهوری به عنوان اولین و تنها شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده شمش روی در ایران داشته و راهکار دوم تامین ماده معدنی با کیفیت از تامين‌كنندگان خارجي است.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )
  • ۱۶ تیر ۹۶
    اريان :
    دمشون گرم. خدايش كارشون درسته
    پاسخ