ایران ضایعات

رشد تولید محصولات صنعتی در سال گذشته

رشد تولید محصولات صنعتی در سال گذشته

طبق آمار و ارقام منتشر شده در سال گذشته، به رغم موانع و مشکلات متعدد به ویژه محدودیت های ناشی از کرونا و تحریم، هفده محصول صنعتی از بین بیست و هفت محصول منتخب، با رشد در تولید همراه بوده اند. صنایع پایین دستی فولاد از جمله این محصولات به شمار می روند.

افزایش 293.2 درصدی در تولید الیاف اکریلیک از دیگر دستاوردهایی است که باید به آن اشاره کرد. با این اوصاف، در سال قبل، پنج هزار تن از این الیاف تولید گردید. لاستیک خودرو با 20.4 درصد افزایش نیز در این لیست جای گرفت. به نحوی که تولید آن به بیش از دویست و پنجاه و چهار تن رسید.

نخ سیستم پنبه ای و ترکیبی هم رشد 18.6 درصدی را تجربه کرد و رکورد تولید بیش از دویست و پنجاه و پنج هزار تن را به خود اختصاص داد. در بازه زمانی مورد بحث، نزدیک به صد و بیست و هشت هزار تن دوده تولید شد که در مقایسه با سال قبل خود، 16.2 درصد پیشرفت کرده است.

با تولید هفتصد و بیست و شش هزار مترمکعب نئوپان، سطح تولید آن 9.6 درصد افزایش یافت. کارتن و فیبر هم به ترتیب، 3.5 و 4.7 درصد بیش از سال 98، تولید شدند و در مجموع به پانصد و سه هزار تن کارتن و یک میلیون و چهارصد و شصت و چهار هزار متر مکعب فیبر رسید.

در مورد محصولات پتروشیمی، نیز مطابق با گزارشات منتشر شده، مجموع تولیدات آنها به حدود پنجاه و شش میلیون تن رسید که حکایت از 9.4 درصد افزایش را دارد. علاوه بر این، روغن صنعتی و موتور تصفیه نیز ششصد و یازده هزار تن تولید گردید و 7.3 درصد افزایش را به خود اختصاص داد.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )