ایران ضایعات

افزایش صادرات پلی‌پروپیلن (PP) چین

افزایش صادرات پلی‌ پرو پیلن (PP) چـین

طبق اخبار منتشر شده، صادرات پلی پروپیلن (PP) چین افزایش پیدا کرده است و شرکت‌های فعال در زمینه تولید و بازرگانی این محصولات پلیمری را به خاطر افت شدید عرضه آنها در نیم کره غربی بعد از تعطیلات سال نو چینی، ارتقا دادند.

پیش بینی تحلیل گران حاکی از آن است که بارگیری این محموله های پلیمری، در ماه های دوم و سوم سال میلادی یعنی فوریه تا مارس، از سی هزار تن در ماه به ارقامی حدود صد و پنجاه تا دویست هزار تن خواهد رسید. کشور های جنوب آسیا، اروپا، ترکیه و همچنین آمریکای جنوبی، از مقاصد اصلی و عمده چین برای صادرات پلی پروپیلن به شمار می روند.

در رابطه با قیمت پیشنهادی این محموله‌های پلی‌پروپیلنی گرید رافیا هزار و سیصد و پنجاه تا هزار و سیصد و شصت دلار به ازای هر تن فوب آن، گزارش شده است. در آمریکا معمولاً هر سال به خاطر برودت شدید سرما، حدود ۶.۹ میلیون تن ظرفیت پلی‌پروپیلن غیر عملیاتی می شود.

در عربستان صعودی هم واحدهای بزرگ کراکر که به عنوان مهم ترین واحد های تولید گرید های مختلف پلیمر در خاورمیانه شناخته می شوند، از فوریه تا آوریل به خاطر تعمیرات، فعالیت خود را کاهش می دهند و همین امر در کاهش حجم تولید و در نتیجه صادرات آنها به کشور های ترکیه، هند و اروپا نقش مهمی ایفا می کند. 

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )