ایران ضایعات

افتتاح خط سه کنسانتره مس سرچشمه در آینده نزدیک

افتتاح خط سه کنسانتره مس سرچشمه در آینده نزدیک

اردشیر سعد محمدی، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، از افتتاح خط سه کنسانتره مس سرچشمه در آینده ای نزدیک خبر داد.

سعد محمدی عنوان کرد: مس با افزایش چندین برابری قیمت در بازه زمانی کوتاه مواجه شده است. به طوری که ارزش آن در اسفند 98، معادل 70 هزار میلیارد تومان و در حال حاضر 340 هزار میلیارد تومان می باشد. این روند صعودی افزایش قیمت، در افزایش 5 برابری تولید و توسعه نیز نقش مستقیمی داشته، از این رو پیش بینی می شود ظرف دو هفته آتی، کلنگ افتتاح خط سه کنسانتره شرکت ملی صنایع مس ایران زده شود.

وی همچنین افزود: برای افزایش تولیدات شرکت و کاهش هزینه ها نیاز به سرمایه گذاری و توسعه می باشد. علاوه بر این، برای توسعه باید نهایت استفاده از زمان را برد. حضور در بازارهای بین المللی با توسعه اقتصاد شرکت، محقق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ملی مس ایران، عملکرد این شرکت را در بین بسیاری از کشورها مثبت خواند و برای موفقیت های آتی آن اظهار امیدواری کرد. مقایسه عملکرد کلی شرکت در قیاس با سال قبل، معیار مناسبی نمی باشد و باید در سطح دنیا مقایسه نمود. اما با این حال برنامه های متعددی جهت به روز رسانی ساختار شرکت تا انتهای سال 99 در نظر گرفته شده است که احتمالاً در افزایش فروش تولیدات شرکت نیز اثرگذار بوده و میزان آن را افزایش خواهد داد. 

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )