ایران ضایعات

میزگرد تخصصی چالش‌های بازار فلزات غیرآهنی

میزگرد تخصصی چالش‌های بازار فلزات غیرآهنی

تهران، میزبان سومین همایش چالش های فلزات غیر آهنی خواهد بود. در این همایش که در روزهای هفتم تا نهم مهرماه سال جاری برگزار می شود، نمایشگاهی از صنایع  ‌فلزات غیرآهنی ایران و همچنین فناوری‌ های مرتبط نیز دایر می گردد. علاوه بر این کارشناسان، فعالان و صاحب نظران در این حوزه، با هم اندیشی، چالش های این صنعت را در میزگرد تخصصی بررسی می نمایند تا راهکاری جهت برون رفت از معضلات کنونی در بازار این نوع فلزات بیابند.

طبق گزارشات واصله از سوی برگزارکنندگان این همایش در نخستین روز همایش یعنی هفتم مهرماه، به دو موضوع عمده یعنی چالش‌های بازار فلزات غیرآهنی و بررسی ساختار کلان مدیریت صنعت، معدن و تجارت کشور، پرداخته خواهد شد. دستبابی به تعاملی سازنده برای آشنایی با تکنولوژی های روز و اطلاعات علمی بین کارشناسان و فعالان از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی صنعتی می باشد.

محوریت این میزگردها عبارتند از:

  •  اهمیت اکتشافات در توسعه صنایع فلزی غیرآهنی
  • احیای معادن کوچک و متوسط، چالش‌ها و فرصت‌ها
  • بررسی مسئولیت و مدیریت کلان اکتشاف در کشور

 رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، رئیس صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های مدنی، مدیر اکتشافات سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و معاون توسعه و اکتشافات شرکت ملی مس ایران از افراد برجسته در این همایش خواهند بود که پنل های تخصصی را هدایت می کنند.

مشارکت بالای صنایع استراتژیکی همچون صنایع خودروسازى هواپیماسازى، صنایع برق و ساختمان در این همایش ها دیده می شود.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )