ایران ضایعات

حضور عبداللطیف فرحانی در جمع هیئت مدیره ایران ضایعات

حضور عبداللطیف فرهانی در جمع هیئت مدیره ایران ضایعات

عبداللطیف فرحانی از بزرگان صنعت مس ایران در جمع اعضاء هیئت مدیره مرکز تجارت ضایعات ایران (ایران ضایعات) حضور یافت. ایشان با سابقه طولانی در زمینه تجارت مس و با اراده ای از جنس تخصص، تجربه و اعتقاد به خدمت، آماده خدمت رسانی به جامعه صنعتی ایران می باشد.

آقای فرحانی در روز سه شنبه مورخ چهاردهم مرداد ماه سال 1399، در جلسه ای با حضور اعضاء هیئت مدیره ایران ضایعات (شرکت ایمن تجارت) آمادگی خود را برای ارائه خدمات مشاوره و تجارت در حوزه صنایع فلزات رنگی اعلام نمود. علاوه بر این، در این جلسه مباحثی پیرامون ظرفیت ها و پتانسیل های این صنعت، مطرح گردید. تیم ایران ضایعات نیز با ارائه گزارشی از توانمندی های مجموعه، آمادگی خود را جهت ورود به عرصه بین المللی تجارت ضایعات اعلام داشت.

در پایان مقرر گردید با برگزاری جلسات دیگر در آینده، ظرفیت های طرفین به منظور خدمت رسانی بیشتر و بهتر به صنعت ضایعات در اختیار کاربران ایران ضایعات قرار گیرد. منتقدین و کاربران ایران ضایعات، می توانند منتظر خدمات جدید باشند.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )
  • ۲۹ مرداد ۹۹
    محمد نصرالهی زاده :
    سلام ، قوانین واردات و صادرات فلزات رنگی چگونه است؟
    محمد آشناگر در پاسخ میگه :
    با عرض سلام در مورد ضایعات فلزی تعرفه گمرکی با اتخاذ سیاست جلوگیری از خروج مواد خام با ارزش ؛ مقدار بالای ۷۰ درصد لحاظ شده است که از لحاظ اقتصادی توجیه نداشته باشد. در مورد واردات می تواند قابل توجیه و کمک کننده به اقتصاد کشور باشد.
    پاسخ