ایران ضایعات

راه ناهموار سرمایه گذاری در شهرستان گلپایگان

راه ناهموار سرمایه گذاری در شهرستان گلپایگان

مسعود اسکندری رئیس شورای شهر شهرستان گلپایگان، گوگد، گلشهر و بخش مرکزی در جلسه شورای این شهرستان به بررسی مصوبات اخیر پرداخت و در راستای ارائه راه حل آن ها اقداماتی صورت گرفت.

در یکی از مصوبات به بررسی مراکز بازیافت این شهرستان پرداخته شد که در حال حاضر مستهلک شده و مورد بهره برداری قرار نمی گیرد. اسکندری در خصوص کارخانه بازیافت افزود از عمر دستگاه های بازیافت این کارخانه 17 سال می گذرد. لذا اکثر دستگاه ها فرسوده شده و توان بازیافت ضایعات و زباله ها را ندارند.

به گفته اسکندری تاکنون تلاش های زیادی برای رفع مشکلات بازیافت گلپایگان انجام شده اما هیچکدام به نتیجه درستی نرسیده اند.وی افزود اکنون سرمایه گذاری وارد شهرستان شده و در پی سرمایه گذاری در طرح های مختلف برآمده اما برای دریافت مجوزات لازم باید 2 تا 3 ماه دوندگی کند. این مساله روند سرمایه گذاری در شهرستان را با ناهمواریهای زیادی روبه رو کرده و با ادامه این روند در آینده نزدیک جذب سرمایه گذار کمتر خواهد شد. به گفته رئیس شورای شهر، در حال حاضر زباله های شهرستان در پشت پارک جنگلی دفن نشده و در محل دیگری انباشته می شود. در این راستا مبلغی از طرف معاون وزیر کشور پرداخت شده اما به دلیل طولانی بودن فرایند پرداخت وجه به نظر می رسد خیلی دردی را از این بخش دوا نکند.

در این جلسه در خصوص مشکلات پیش روی احداث میدان پنج راهی پگاه و همچنین مشکلات پیش روی کشاورزان نیز رایزنی هایی صورت گرفت که امید است به نتیجه نهایی رسیده و باری از مشکلات این منطقه برداشته تا بتوان به نحو درست از ظرفیت های این شهرستان استفاده نمود.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )