ایران ضایعات

140 رای مخالف مجلس به مدرس خیابانی

140 رای مخالف مجلس به مدرس خیابانی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حسین مدرس خیابانی رای اعتماد ندادند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با 104 رای موافق و 140 رای مخالف و 10 رای ممتنع با سکان داری حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت مخالفت کردند.

این در شرایطی است که مدرس خیابانی در مدت 3 ماه وزارت خود توانست به موفقیت های درخور توجهی در زمینه حل و فصل مشکلات حوزه فولاد برسد.

در این خصوص ذبیح الله اعظمی ساردویی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص خدمات مدرس خیابانی در 3 ماه اخیر افزود: ارزیابی های من از فعالیت های ایشان در این مدت نشان می داد که نمایندگان به ایشان رای مثبت دهند. وی افزود ایشان فردی متخصص و آگاه در زمینه صنعت ایران بوده و از روحیات تعاملی مناسبی نیز برخوردار هستند و بررسی سوابق ایشان خبر از عملکرد مثبت او در پست های قبلی می دهد. وی افزود ایشان وابستگی به هیچ جناح سیاسی نداشته و این یکی از مزیت های اخلاقی ایشان محسوب می شود که می تواند بدون توجه به جناح خاصی به مدیریت علمی و اصولی در حوزه صنعت و معدن بپردازد.

این در حالی است که پیش از این انجمن تولیدکنندگان فولاد در نامه ای حمایت خود از ایشان را اعلام کرده بودند.

به گفته واعظی رئیس دفتر ریاست جمهوری، مدرس خیابانی در گفتگوهای خود استفاده از ظرفیت های خالی، تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام، راه اندازی واحدهای تعطیل و غیرفعال صنعتی-معدنی و دستیابی به فناوری های نوین را راهکارهای اساسی جهت ساماندهی صنعت و معدن کشور دانست و در مدت 3 ماه گذشته توانست با عملکرد خود تاثیرگذاری مطلوبی در این عرصه داشته باشد.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )