ایران ضایعات

توسعه صنعت بازیافت با سامانه جمع آوری پسماند خشک

توسعه صنعت بازیافت با سامانه جمع آوری پسماند خشک

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در رابطه با سامانه های هوشمند جمع آوری پسماند خشک از سطح شهر افزود: افزایش مشارکت عمومی شهروندان، کاهش زباله گردها به ویژه کودکان کار، حفظ محیط زیست، آموزش اصولی تفکیک از مبدا به همشهریان و سهولت مشارکت خانواده ها در زمینه تفکیک زباله از جمله مزایای استفاده از سامانه های هوشمند است. وی در ادامه افزود با توجه به گسترش فضای مجازی و اپلیکیشن های مختلف سامانه "جمع آوری پسماند خشک" در راستای طرح کاپ (کاهش پسماند) می تواند مورد اقبال مردمی قرار بگیرد.

نرگس رجایی اضافه کرد سازمان پسماند شهرداری تهران با فراهم آوردن بستر مناسب و کمک نهادهای مربوطه و استفاده هر چه بیشتر از سامانه های تخصصی جمع آوری پسماند قدم نهاده و امید می رود در آینده نزدیک رونمایی از این سلسله طرح ها مورد استفاده عموم قرار گیرد.

رجایی در پایان در رابطه با مزایای اقتصادی استفاده از اپلیکیشن های پسماند خشک افزود: اشتغال زایی و درآمدزایی، کاهش فعالیت واحدهای غیرمجاز، توسعه صنعت بازیافت در فضای مجازی در قالب برنامه های کاربردی و افزایش توانمندی و سرمایه گذاری در حوزه مدیریت پسماند خشک از جمله اهداف اقتصادی است که در این راستا محقق خواهد شد.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )