ایران ضایعات

راه اندازی خط بازیافت سیم و کابل در مرکز اسقاط 1730 (بهسازان):

راه اندازی خط بازیافت سیم و کابل در مرکز اسقاط 1730

راه  اندازی خط بازیافت سیم و کابل در مرکز اسقاط 1730 (بهسازان):

به گزارش خبرگزاری بازیافت خبر به نقل از آرتیسان خط بازیافت سیم و کابل با ظرفیت 1 تن در روز در مرکز اسقاط 1730 بهسازان واقع در شهرک خودروهای فرسوده تهران راه اندازی شد.

این خط از تولیدات صنایع داخلی می باشد که یکی از نمونه های آن در مرکز اسقاط نصب و راه اندازی شد. مجری طرح صنعتی سازی مراکز ، شرکت تعاونی بازرگانی مراکز اسقاط و بازیافت و سامانه ایران ضایعات می باشد.

جناب آقای نیک کار مدیریت عامل شرکت تعاونی مراکز اسقاط و بازیافت کشور در این باره اعلام کرد: این خط از بین  ده ها خط موجود در بازار به صورت کارشناسی و با اولویت اهداف کاربری نوع سیم و کابل انتخاب گردیده است. سومین خط بازیافت سیم و کابل در مراکز اسقاط با موفقیت نصب و راه اندازی گردید.

نیک کار افزود: بر آن هستیم تا با رونق صنعت بازیافت کاستی های اسقاط را همپوشانی کرده و مانع از ضرر و زیان مراکز شویم. لذا بر همه مراکز واجب است که خارج از مجموعه اسقاط ، حتما به صنعتی سازی و موضوع بازیافت اهمیت دهند.

ایشان افزود: با توجه به قیمت های عجیب و سرسام آور خطوط موجود در بازار تمام تلاش خود را بر آن داشتیم که مجموعه ای از دستگاههای باکیفیت و خدمات بیش از 10 سال را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به مراکز ارائه دهیم که خدا را شکر محقق گردید.

مدیر سامانه ایران ضایعات نیز در این باره افزود: مراحل صفر تا 100 قرارداد ، ساخت و راه اندازی 25 روز می باشد در ضمن مراکز  در انتخاب نوع دستگاه ، رنگ بندی و درجه بندی قیمت و ظرفیت ورودی دستگاه مختار بوده و فراخور آن دستگاه سفارشی سازی می شود.

مدیرعامل مرکز اسقاط بهسازان، جناب آقای شریف نیز در این باره ابراز خرسندی و رضایت نموده و اعلام کرد قصد داریم تا خطوط مختلف بازیافت مرتبط با خودروهای فرسوده را در این مرکز راه اندازی نموده تا با بهره وری بیشتر نسبت به اسقاط و سپس بازیافت اقدام گردد.که این نوع فعالیت می تواند مراکز اسقاط را در برخورد با مشکلات مالی کمک رسانده و صرفا مراکز اسقاط را صرفا وابسته به خودروهای فرسوده ننماید.

شریف افزود یکی از محسنات دستگاه که موجبات خرید این مرکز را مهیا کرد تولید داخلی و وجود قطعات مرتبط و مورد نیاز در کشور می باشد که ضمانت یکساله و خدمات ده ساله این دستگاه حاکی از آن است

 

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )
  • ۵ دی ۹۶
    موسوی :
    لطفا با من تماس بگیرید
    پاسخ
  • ۵ خرداد ۹۷
    محمدرضا جوانمردی :
    سلام اگه ممکنه قیمت خط بازیافت کابلی ومس روبفرمایید
    پاسخ
  • ۱۲ خرداد ۹۷
    ابراهیم آبادی :
    سلام قیمت تمام شده چند میشه
    پاسخ
  • ۵ مرداد ۹۷
    محمد :
    قیمت چنده؟
    پاسخ
  • ۲۷ مرداد ۹۷
    مهرداد علی پور :
    سلام درصدپرتی مس بازیافت شده دستگاه شماچقدره چون دستگاه ایرانی رامیگند۶% تا۷%
    پاسخ
  • ۲۴ آذر ۹۷
    علی برخورداری :
    من مغازه ضایعاتی دارم کسی باشه قیمت مناسب بخره باهاش کار میکنم منتظر تماس تون هستم با تشکر
    پاسخ
  • ۱۳ دی ۹۷
    علی شریفی :
    سلام لطفا اگه امکان داره قیمت به روز خط رو برام بفرستین
    پاسخ