ایران ضایعات

خرید و فروش فنس دست دوم

خــرید و فــروش فنـس دســت دوم

مقدمه

حفظ امنیت در اماکن و شرایط مختلف، از مهمترین ضروریات زندگی بشر است. امروزه تعیین حدود و مرز های مختلف را می توان به کمک تجهیزات ساده تری از جمله فنس ها نیز انجام داد. فنس دست دوم راهکاری جهت تعدیل قیمت ها بوده که این روزها مورد توجه قرار گرفته است.

فنس دست دوم

فنس های دست دوم که با نام های مختلفی همچون فنس های ضایعاتی شناخته هم می شوند، محصولاتی هستند که به هر دلیلی دارندگان و مالکان از آنها استفاده نمی کنند و آنها را با قیمتی پایین تر از فنس های نو در معرض فروش قرار می دهند. البته ممکن است برخی از افراد به دلیل عدم آگاهی از ارزش این محصولات، آنها را به صورت بلا استفاده و یا دور ریز رها کنند. اما امروزه در سطح دنیا از این محصولات به عنوان محصولات سبز به معنی احیا کننده محیط زیست یاد می شود. زیرا وارد چرخه بازیافت شده و مجددا مورد استفاده قرار می گیرند. جالب تر اینکه برخی از فنس ها ممکن است حتی برای مدت کوتاهی نیز استفاده نشده باشند. نمونه ای از آنها مربوط به احداث حصار در اطراف باغات و اراضی کشاورزی است که در سال های اخیر به شدت توسط سازمان امور اراضی کشور، مورد برخورد قرار گرفته و متراژ بالایی از این فنس ها بلا استفاده قرار می گیرد.

انواع فنس دست دوم

فنس های دست دوم را بر حسب کیفیت به دو دسته تقسیم می کنند. فنس هایی که بدون بازیافت به راحتی قابلیت استفاده دارد. این فنس ها می توانند هزینه های خرید را کاهش دهند. عموما برای بسیاری از اهداف شخصی و دولتی مناسب خواهند بود. نوع دوم که تنها در کارخانجات بازیافت، قابلیت کاربرد مجدد پیدا می کنند.

علاوه بر این، جنس فنس نیز معیار دیگری برای تقسیم بندی آن به شمار می رود. فنس هایی از جنس فولاد، گالوانیزه و pvc در این گروه بندی جای می گیرند.

 کاربرد فنس دست دوم

کاربرد فنس های دست دوم به کیفیت آنها بستگی دارد. در صورتی که کیفیت مطلوبی داشته باشند و برخی مواقع  با صرف هزینه های محدودی مانند نظر رنگ آمیزی و گاهاً تعمیرات جزئی به صورت مستقیم به کار گرفته می شوند. این فنس ها برای حصار کشی در اطراف باغات و تعیین حدود اراضی کشاورزی به ویژه خرده مالکی ها، زمین های ورزشی، خانه های مسکونی، ویلا ها، مناطق حفاظت شده توسط ارگان ها، سازمان ها و نهاد مختلف به ویژه سازمان حفاظت محیط زیست، منطقه های نظامی و ... کاربرد دارند.

فنس های ضایعاتی با سطح کیفی پایین را بازیافت و مواد حاصله از ذوب آنها، جهت تولید طیف گسترده ای از لوازم و تجهیزات صنعتی و غیر صنعتی استفاده خواهند شد. مواد اولیه کارگاه های فنس بافی را می توان به همین طریق تأمین کرد.

نحوه خرید و فروش انواع فنس دست دوم

سایت ایران ضایعات، با هدف سامان بخشی به فرآیند خرید و فروش و قیمت فنس باغی دست دوم، اقدام به راه اندازی این سایت نموده و از این طریق متقاضیان خرید فنس دست دوم و همچنین فروش آنها را راهنمایی می کند. در این سایت، درگاهی تحت عنوان قیمت روز، تعریف شده که بنگاه های متعددی در شهرستان های مختلف وجود داشته و در این زمینه فعالیت های گسترده ای انجام می دهند. پل ارتباطی با کارشناسان فروش هر بنگاه نیز قید شده است.

البته باید عنوان کرد که عوامل مختلفی در کنار هم در قیمت فروش فنس دست دوم تاثیر گذار هستند. کیفیت که شاخصه بارز در بحث بازار پسندی است، مهمترین عامل محسوب می شود. در صورتی که نیاز به تعمیرات وجود داشته باشد، از ارزش و در نتیجه قیمت محصول کاسته خواهد شد.

جنس فنس، پارامتر بعدی بوده که استحکام و طول عمر آن را تعیین می کند. طبیعتاً فنس های مستحکم تر که کاربرد های گسترده تری دارند، هزینه تمام شده بیش تری خواهند داشت.

قیمت های جهانی محصولاتی همچون فولاد ،گالوانیزه و پلی اتیلن که مواد اولیه این محصولات را تشکیل می دهند، فاکتوری حیاتی بر نرخ گذاری آنها می باشد.

میزان تقاضا برای خرید هم به این عوامل افزوده می شود.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )