ایران ضایعات

بازار، جلو گاه رزين های پلی استايرن سازگار با موازين پزشكی

بازار، جلو گاه رزين های پلی استايرن سازگار با موازين پزشكی

بازار، جلو گاه رزين های پلی استايرن سازگار با موازين پزشكی: شرکت Trinseo که در زمینه ابداع مواد و مصالح نوین تخصص دارد به تازگی پلی استایرن با مصارف عمومی را اختصاصاً برای بازار وسایل پزشکی روانه بازار ساخته است. به گفته دست درکاران شرکت یاد شده ، این رزین نو ظهور ویژگی های فراگیر پلی استایرن را با ویژگی بی نظیر انطباق با استاندارد ISO 10993 و اصلاحاتی نسبت به مواد مشابه یه صورت یکجا ارزانی می دارد.

رزین Styron 2678 Med را می توان در طیفی گسترده از کاربرد های خاص وسایل پزشکی از جمله بسته بندی شفاف، تولید اجزای مورد استفاده در تشخیص بیماری ها ، ظروف پتری ( petri dishes)  و محفظه های خاص کیت های آزمون به کار گرفت. در زمره ویژگی های این رزین می توان به شفافیت (تراوایی نور حدود 90 درصد)، سفتی، صلابت و مقاومت گرمایی اشاره نمود و این در حالی است که به برکت خواصی از قبیل زیست سازگاری، پایداری در برابر سترون سازی و مقاومت شیمیایی و نیز مقابله با عفونت، رزین یاد شده از کاربرد هایی فراوان در عرصه وسایل پزشکی بر خوردار است. افزون بر این، امکان فراوری با عملیات ثانوی مانند چسب کاری حلالی (solvent bonding)  ، جوشکاری و نشانه گذاری با پرتوی لیزر، دیگر توانمندی این ماده برتر می باشند.

آقای بن پورتر ( Ben Porter ) مهندس وابسته به بخش ابداع و خدمات فنی شرکت هلندی Trinseo در این زمینه چنین می گوید: " امروزه ما شاهد نیاز روز افزون بازار به پلیمری سازگار با موازین پزشکی هستیم که ضمن بر خورداری از عملکردی شایسته، محافظت از مواد و محصولات و تأمین ایمنی در سطحی بالا، از توانایی ارزنده بسته بندی پزشکی نیز به نحو احسن بهره مند باشد.  رزین پلی استایرن Styron 2678 Med راه حلی بس مطلوب و مقرون به صرفه را به عنوان جانشینی قدر برای پلی استایرن سازگار با مواد غذایی و دارای مصارف عمومی فرا روی مشتریان ما قرارداده است. به گفته مقامات شرکت Trinseo ، شرکت یاد شده از حدود سی سال پیش در زمینه تأمین نیازهای بازار جهانی وسایل پزشکی فعالیت نموده و پلاستیک هایی به کار کرد را به منظور تولید وسایل یک و چند بار مصرف و نیز محفظه های خاص تجهیزات پزشکی ابداع و عرضه داشته است. از این گذشته، شرکت یاد شده چندی پیش تأسیسات آمیزه کاری مواد پزشکی را در منطقه آسیا – اقیانوس آرام افزون بر تأسیسات موجود خود در اروپا و امریکای شمالی دایر نموده است.

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )